
Genel Konular Hakkında Sorular
-
Sipariş vermek için üye olmak zorunlu mu?
Sipariş verebilmek için üye olmak zorunlu değildir.
Ancak üye olmanız durumunda bazı avantajlar elde edersiniz.
Üyelere özel kampanyalardan ve indirimlerden yararlanmak ve sipariş ve kargo süreçlerini daha iyi takip edebilmek bunlardan sadece bir kaç tanesidir. -
Siparişimin faturasını firma adına kestirebilir miyim?
Siparişi sonlandırırken ÖDEME ekranında “Kurumsal Sipariş” seçeneği ile fatura bilgilerinizi değiştirebilirsiniz.
Firma adı, vergi dairesi ve vergi numarası girdikten sonra sipariş verirseniz faturanız firma adına kesilecektir. -
Bazı ürünlerin fiyatları neden sürekli değişiyor?
Bilgisayar sektöründeki hemen hemen bütün ürünler Amerikan Doları üzerinden ithal edilmekte ve fiyatlandırılmaktadır. Bizim alış ve satış fiyatlarımız da Dolar’a endekslidir. Dolar kurundaki yukarı ya da aşağı değişimler fiyatlara otomatik olarak yansımaktadır.
-
Siparişlerimin ödemesini nasıl yapabilirim?
Siparişlerinizi “Kredi Kartı” ile siparişi sonlandırırken ödeyebilirsiniz.
Ya da siparişin ödeme aşamasında “Bankadan Para Transferi (Havale / EFT)” seçerek banka hesaplarımıza para transferi ile ödeme yapabilirsiniz.
Para transferi ile yapılacak ödemelerde açıklama kısmına sipariş numaranızı girmeniz durumunda kontrolü daha kolay yapacağımızdan siparişiniz daha hızlı işleme alınacaktır. -
Kredi kartı ile ödeme yapmak güvenli mi?
Sitemizdeki kredi kartlı işlemlerin güvenliği, 256-Bit SSL sertifikaları ile sağlanmaktadır.
SSL sertifikası ile şifrelenen kart bilgileri otomatik olarak işlemi gerçekleştirecek olan bankaya şifreli olarak iletilir ve işlem sonucu sisteme kaydedilir.
Hiç bir kredi kartı bilgisi sistemde tutulmaz. Bu sebeple bu bilgilere personelimiz dahil kimse hiç bir şekilde erişemez. -
Kapıda ödeme yapabilir miyim?
Maalesef kapıda ödeme seçeneğimiz bulunmamaktadır.
-
Ürünlerimi Depodan ya da Mağazadan teslim alabilir miyim?
Alacağınız ürünleri sepete ekledikten sonra ödeme adımına geçmeden önce “Mağazadan Teslim” seçeneğini işaretlerseniz ürünü mağazamızdan alabilirsiniz.
-
Siparişlerim kaç günde kargoya verilir?
Hafta içi Saat 14:00’a kadar ödemesi onaylanan siparişleriniz aynı gün içinde gönderilir.
-
Siparişim kargoya teslim edildikten ne kadar zaman sonra bana ulaşır?
Mücbir sebepler (Hava, yol muhalefeti vb.), kargo tarafından adrese teslim hizmeti verilmeyen veya belirli gün adrese teslimat yapılan yerler hariç, kargo firmaları ortalama şehir içi ve 600 Km’ye kadar mesafelerde 1-2 iş günü, 600 km üstü mesafeler için 2-3 iş günü içinde teslimat yapmaktadır.
Ancak Covid-19 Pandemisi sebebiyle bu süreler daha da uzayabilmektedir. -
Ürünün kargosunu nasıl takip ederim?
Siparişiniz hazırlanıp kargoya verildikten sonra kargo takip bilgileri hesabım sayfasına yüklenir ve ayrıca size eposta ile gönderilir.
-
Ürünleri kargodan teslim alırken nelere dikkat etmeliyim?
Kargonuzu teslim almadan önce mutlaka ürünleri kontrol edin.
Kutularda ya da ürünlerde herhangi bir hasar varsa kargo görevlisi yanınızdayken tutanak tutturun ve ürünlerin resimlerini çekin.
Kargodan kaynaklanan hasarlarda tutanak tutulmadığı takdirde hasar sigorta kapsamına girmeyecek ve kargo firmaları hasarınızı ödemeyecektir. -
Siparişimi nasıl iptal edebilirim?
Siparişleriniz kargoya verilmeden önce iletişim sayfasından bize ulaşarak iptal isteğinde bulunabilirsiniz. İptal etmek istediğiniz siparişin numarasını ve ürün bilgilerini iletmeniz yeterlidir.
Montajı yapılmış veya tamamlanmış siparişlerin iptali mümkün değildir.
Sipariş iptal talebinde bulunduktan sonra 3 iş günü içerisinde iptaliniz koşullara uygun ise onaylanır.
Bankanıza bağlı olarak ödemeniz ödeme yöntemine göre kartınıza ya da banka hesabınıza iade edilir. Taksitli ödemelerde bankanız geri iadeyi taksitli şekilde gerçekleştirebilir.
Siparişinizi havale/eft ödeme yöntemi ile verdiyseniz ve bizlere banka üzerinden para transferi yaptıysanız:
1. İletişim sayfasından bize ulaşarak iptal isteğinde bulunabilirsiniz. İptal etmek istediğiniz siparişin numarasını ve ürün bilgilerini iletmeniz yeterlidir.
2. İade için kayıtlı e-posta adresiniz aracılığıyla banka hesap bilgilerinizi (İsim Soyisim ve IBAN) destek@laptop.com.tr eposta adresine gönderiniz.
3. Ödemeniz 3 iş günü içerisinde eposta adresimize göndermiş olduğunuz IBAN numarasına yapılacaktır.
Siparişinizi havale/eft ödeme yöntemi ile verdiyseniz ancak bize henüz havale/eft göndermediyseniz, İletişim sayfasından bize ulaşarak iptal isteğinde bulunabilirsiniz. İptal etmek istediğiniz siparişin numarasını ve ürün bilgilerini iletmeniz yeterlidir.
Siparişinizi kredi kartı/banka kartı ödeme yöntemi ile verdiyseniz:
1. İletişim sayfasından bize ulaşarak iptal isteğinde bulunabilirsiniz. İptal etmek istediğiniz siparişin numarasını ve ürün bilgilerini iletmeniz yeterlidir.
2. Siparişiniz 3 iş günü içerisinde iptal edilecek olup, iptal edildikten sonra bankanız iade tutarını ödeme yaptığınız kredi kartı/banka kartınıza ödeme şeklinize göre yansıtacaktır.
İptal Süreci İşleyişi;
Sipariş iptal talebiniz alındıktan sonra size talebiniz ile ilgili gelişmeler e-posta aracılığı ile bildirilecektir. İptal taleplerinin onaylanması ortalama 3 iş günü sürmektedir.
İptal talebiniz onaylandıktan sonra “Siparişiniz İptal Edildi” uyarısı alacaksınız ve ödeme talebi bankanıza verilmiş olacak.
“Siparişiniz İptal Edildi” uyarısından sonraki tüm süreç bankanız tarafından idare edilmektedir. -
Sipariş iptalim onaylandı fakat ücret iadesi henüz tarafıma geçmedi. Ne yapabilirim?
Sipariş iptalinizin onaylandığını görüntülüyorsanız ödeme talebi tarafımızdan verilmiş olup, ilgili süreç hakkında bilgi almak ve gecikme hakkında görüşmek için bankanızla iletişim kurabilirsiniz
-
Aldığım ürünleri nasıl iade edebilirim?
Sitemizde satılan bütün ürünler en az 2 yıl boyunca yetkili servis garantisi altındadır.
Ürünlerde kullanıcı hatası dışında bir arıza olması durumunda yetkili servislerde ücretsiz tamir edilmektedir.
Arızalı ürünler için garanti belgenizde yer alan, servis hizmetlerini vermekle yükümlü olan yetkili servisten destek alabilirsiniz.
Montajı yapılmış sistemler kişiye özel hazırlandığından, ürünlerde bir arıza yoksa iade/değişim yapılmamaktadır.
Üründe donanımsal bir sorun var ise bizim tarafımızdan veya yetkili servis tarafından test edildikten sonra ve çıkartılacak rapora istinaden ürün iadesi veya yenisiyle değişimi gerçekleşmektedir.
Arıza durumu dışında iade edilmesini istediğiniz ürünlerin ambalajının ve tekrar satılınabilirliğinin bozulmamış olması gerekir.
Başka bir müşteriye satılamayacak durumda olan ürünlerin iadesi maalesef kabul edilmez.
Açıp kullanmış olduğunuz ürünleri başka bir müşterimize satamayacağımız için monitör, notebook, işlemci, sarf malzeme, hijyen ürünleri (kulaklık vb) buna benzer tüm ürünlerde sadece ürün hiç kullanılmadıysa iade kabul edilmektedir.
Yazılım ürünlerinin (lisanslı) kesinlikle iadesi yapılmamaktadır.
Bu koşulları karşılayan iade işlemlerinizde mutlaka ve mutlaka faturanın 2 (iki) nüshasıyla beraber bize ürünü yollayabilirsiniz.
Ürünleri yollamadan önce www.laptop.com.tr/iletisim adresinden bildirimde bulunarak onay alınız. -
Faturam gelmedi ne yapabilirim?
Beta Oyun Teknoloji A.Ş. e-fatura ve e-arşiv fatura sistemi kullanmaktadır. Bütün faturalarınız verdiğiniz eposta adresine gönderilir.
Ayrıca bir kopyası çıktı olarak kargonuzla beraber size gönderilir.
Hala faturanıza ulaşamadıysanız siparişler sayfasından ilgili siparişin içine girerek FATURAYI GÖSTER butonuna basabilirsiniz. Faturanız PDF formatında gösterilecektir. -
Neden TC Kimlik numarası istiyorsunuz?
Yasal olarak belli bir tutarın üzerindeki siparişlerde TC Kimlik numarası ile işlem yapmamız gerekmektedir.
Ayrıca bazı kargo firmaları da ürün gönderiminde ve tesliminde bu bilgileri sorabilmektedir.
Ay içinde kaç sipariş vereceğinizi ve tutarını bilemediğimizden bu bilgiyi ilk aşamada istemekteyiz.
Bilgileriniz güvenli bir şekilde tutulur ve kimse ile paylaşılmaz. -
Satılan ürünler orijinal mi?
Sitemizde satılan tüm ürünler yetkili distribütörlerden tedarik edilmiş ve üretici firma tarafından da ve en az 24 ay süre ile garanti verilen ürünlerdir.
Sitemizde ikinci el ya da orijinal olmayan ürünler satılmaz.